Pytania

  • Skąd wzięła się nazwa Impro Dance?

Pierwszy człon Naszej nazwy wzął się od 5 cech które towarzyszą nam nieodłącznie na każdej  organizowanej przez Nas imprezie czyli:

I – Integracja

M –Motywacja

P – Profesjonalizm

R – Rzetelność

O – Organizacja

Drugi człon nazwy czyli Dance to taniec który jest również obecny na każdej Naszej imprezie.

 

 

Pytania do DJ-a

 

  1. Jak szybko rezerwować dany termin?  Terminy zajmowane są nawet 1,5 roku przed imprezą także im szybciej tym lepiej.
  2. Jak szybko odpowiadamy na maile? Praktycznie do kilku godzin
  3. Czy po podpisaniu umowy cena może ulec zmianie? Nie, po podpisaniu umowy nawet 2 lata przed wykonaniem usługi cena za usługe się nie zmieni.
  4. Jak wygląda rezerwacja terminu?  Rezerwacja polega na wcześniejszym spotkaniu i późniejszym podpisaniu umowy oraz wpłaceniu zadatku w wysokości 30% wartości umowy.
  5. W jakim stroju DJ prowadzi wesele?  Zawsze w stroju eleganckim tj. marynarka, krawat lub mucha

 

Pytania do konsultanta ślubnego

 

  1. Czy współpracujemy z konkretnymi lokalami?  Tak współpracujemy ze sprawdzonymi lokalami ale tworząc ofertę przedstawiamy również ofertę innych lokali.
  2. Jak duża powinna byc impreza aby skorzystać z usługi konsultanta ślubnego? Impreza moża być na 2 osoby (romantyczna kolacja zaręczynowa np) 40-150 wesela do aż na 1000 osób (festyn , koncert etc) Konsultant ślubny pomorskie jest do dyspozycji na każdą imprezę.
  3. Na jakim etapie rozpocząć z Wami współpracę? Najlepiej już na samym początku ale oczywiście w każdym momencie możecie się do Nas zgłosić o pomoc w dalszych przygotowaniach. To Wy oczywiście decydujecie o poziomie swojego zaangażowania w Naszą pracę. Konsultant ślubny pomorskie jest na każdym etapie do dyspozycji
  4. Na jakim terenie działamy? Konsultant ślubny pomorskie działa na terenie pomorskie -go województwa w miastach takich jak: Trójmiasto Gdynia , Sopot, Gdańsk, całe kaszuby Kościerzyna, Kartuzy, Wejherowo, Reda, Rumia, Władysławowo, Jastarnia, Jurata, Hel etc.
  5. Czy mozemy kontrolować Waszą pracę?
    Oczywiście zawsze jest to możliwe na każdym etapie.
  6. Czy możemy ustalić budżet wesela? Tak oczywiście. Proszę tylko pamiętać ustalając go o różnych nieprzewidzianych wydatkach. Określony budżet będzie wiązał się też z koniecznością rezygnacji z niektórych atrakcji i rozwiązań. 

 

 

 

 

x Informujemy, że nasza strona korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki internetowej.